Änligen fredag...

Många njuter nog nu är det börjar närma sig fredageftermiddag och man slutar från jobbet. Men jag har tappat den där känslan då man går hemma hela dagarna. Och dagarna bara flygeer väg. Gud vad tiden går fort!

Idag har vi haft en hemmadag. Vi har vart hemma hela dagen helt själva bara vi=) Gud så skönt! Det är mycket trevligt att ha folk här hemma och vara ute och flänga för det mesta men det var såå längesen det var bara vi hemma och bara tagit det lugnt och det behövs ibland=)

Vincent körde ett träningspass i babygymet idag och ryggpasset var lätt och roligt. Men det vart lite tyngre när han fick ligga på mage men men snart så har vi en stark nacke=) Sen fick även mamma sig ett träningspass för sina armar då Vincent ville hoppa lite på mammas mjuka och goa mage=) Det var mycket roligt tyckte han! Sen blir man ju hungrig och trött av att träna så han fick äta lite och sen somnade han så gott i famnen men att flyttas till vagnen för att fortsätta sova är inte populärt hör jag nu=)

Jag behöver hjälp med tips på vad vi kan äta ikväll.. Jag har tappat all inspiration på matlagning och jag måste bli mycket bättre på att laga mat.. Så hjälp mig nu=) Jag vill ha många tips! Och så vore det spännande och se om det är någon som läser min blogg=)

Jag bjuder på en bild på Vincent när han nästan kissar på mormor<3 Haha!!



Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0