Bilder...

Försökte flera gånger att få in en bild på katterna men det verkar inte funka.. Men ska försöka få tag på en annan bild lite senare.. Nu har jag lagt in en massa bilder på datorn..=) Ni ska få se våran dag hitills i bilder=)

Först hoppar jag in i en dusch och då får Vincent hänga med i badrummet..


Jag hade även sällskap av denna lilla krabat som gillar att ligga på torktumlaren..


Så här ser jag ut ny duschad. Idag kör vi osminkat och knut..=)


Sen var det dags att fixa till lillemannen=)


Sen vart det lite dammsugning och det är juu såå tråkigt så man somnar=)

Men kameran lät ju så mycket att man vaknar när någon dryg jävel ska ta kort..
Sen vart det lite mat för lilleman och sen somnade han in ordentligt..


Fortsättning av dagen kommer senare i eftermiddag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0