Söndag...

Förut hade jag ofta ångest på söndagar då det nästan var slut på ledigheten och vardagen skulle börja igen men nu när jag är hemma så slipper jag den känslan och det är såå skönt.. Jag hoppas den dagen jag ska börja jobba igen att jag hittar ett jobb där jag slipper den känslan på söndagar. Att jag trivs! Det skulle vara skönt.
Åter till denna söndag, den har vart alldeles lagom bra.. Låg länge och mös i sängen, klev sedan upp och fixa frukost/lunch, dammsugit, plockat och fixat och tvättat några maskiner=) Såå underbart att ha tvättmaskin hemma!! Vincent har snart sovit i tre timmar men tycker att jag hör nu att han knorrar runt i vagnen=) Väntar även besök av min moster och lillkusin snart och då blir det fika.. Kladdkaka och glass mmmm!

Nej nu är torktumlaren klar så jag ska vika det innan dem kommer..


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0