Tant Emma=)

Idag kommer Emma och hälsar på=) Hihi va roligt! Det blir grillning ikväll. Oxfilé med pommes och bea.. Smaskens!

Lilla Vincent säger god morgon! Han är också glad över att tant Emma kommer idag=)



Jag var duktig och kastade in en maskin tvätt innan jag åt frukost..



Sen så fick Vincent hoppa ur pjamasen



Sen vart vi trötta och vilade i soffan
Han sov lite i vagnen och då hann jag vika lite tvätt


Sen vaknade en liten pojke och ville bara sova hos mammsen.
Tyvärr blir man lite låst men vad gör de när han är såå söt=)

Nej nu ska vi mysa lite i soffan och vila mycket så vi är pigga när tant Emma kommer=)

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Stina

Gud vilken fin pyjamas. Var kommer den ifrån??

2011-04-20 @ 19:34:53
Postat av: Svar

Jag har fått den. Den låg i en påse med en massa kläder. Men på lappen står det lindex men jag vet inte hur gammal den är. Men visst är den fin=)

2011-04-21 @ 10:11:26
Postat av: Stina

Super fin! Får ta och spana in Lindex och hoppas på att det finns någon liten rackare kvar =)

2011-04-21 @ 19:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0