Order om uppdatering...

Jag har idag fått skäll av min mamma för att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta.. Hon tycker att jag lika gärna kan lägga ner om jag ändå inte uppdaterar;P  Men jag tycker bara att hon är för otålig. Ni har väl hört uttrycket " Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge". Haha så de så mamsen lilla!
Men bara för att jag är en sån underbart snäll dotter så uppdaterar jag nu med en massa bilder så mamman min kan sova gott i natt=)

Göteborg 25/7- 28/7

Vårat rum det lilla man ser=) Lillfisen ligger och softar och jag försöker läsa karta. Vi bodde på våning 13 så vi hade en ordentlig utsikt=)





På Tisdagen så var vi först till Naturhistoriska muséet och kollade på en massa döda djur=)







Busungen<3







Det vart tråkigt att sitta i vagnen efter ett tag så busen fick komma upp en stund=)



Sen begav vi oss tillbaka till hotellet och böt vagnen mot bärselen och gick till Universeum.



Denna gång såg vi levande djur=)









På Onsdagen var det dags för Liseberg.





Vincent kommer älska att köra bil när han blir större. Haha lillfisen. Jag höll inte på att få bort honom därifrån..









Vi får vänta på toaletten..



Trött kille..



Medans lillfisen sov så provade mamma solglasögon=)



Efter Liseberg så strosade vi runt lite i stan. Vi hamnade nere i hamnen och tog en varsin öl=)



Härlig utsikt!



Busungen<3





Min lillaklump börjar bli väldigt tung nu=)





En paus i värmen=)



Sen vart det paus i baren på hotellet när vi kom tillbaka. Vincent fick en ballong och det var skitskoj=)



Sen fick Vincent lite lyxmat på rummet och han skulle hjälpa maten in i munnen så hela hans händer och hela mina händer var fulla. Sen så vart han trött och gnuggade sig i ögonen och kletade mat över hela mig=) Haha vi fick hoppa in i en dusch efter den matningen=)





Haha vi var helt nedsmetade med mat;P



Så det var alla bilder jag hade att bjuda på idag=)

Nu ska jag kolla klart på våran serie sen hopp i säng. Lillfisen ska vägas, mätas och få sprutor imorgon..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mamsen

haha Du är en underbar dotter det vet du hjärtat <3 Men jag tror att vi får öva lite på matningen av vincent, hahaha Det bör ju faktiskt landa lite mat I magen också om det ska ha effekt ;-)

Puss på er <3<3<3

2011-08-03 @ 09:21:11
Postat av: Svar

Jo men lilla mamsen det är inte så lätt när han är vänd bort åt och ska hjälpa till att dra av maten med händerna;P

2011-08-03 @ 10:09:24
Postat av: Sabina

Haha, vilken fantastiskt underbar unge ni har skapat! <3

2011-08-04 @ 21:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0