Taket rasade in..

Haha misslyckades med mitt pepparkakshus.. Taket var för litet och ena sidan gick sönder. Så imorgon blir det till att köpa bomull och täcka mitt trasiga tak=) Just nu har jag lagt en handduk över så ni får låtsas att det är bomull;P

Här har ni mitt ruckel=)







Jag gjorde ett hjärta också men det glömde jag ta kort på=( Ska försöka komma ihåg att göra det imorgon.


Jag har ju tidigare pratat om att jag vill gå ner i vikt. Och jag vill börja träna på gym så idag satt jag och kollade runt lite på nätet och kom in på womens wellness och försökte leta lite prisuppgifter och sånt men dem hade inte sånt där utan man fick skicka in en intresseanmälan och så ringde dem upp. Och det gjorde dem ikväll. Snabbt gick det=) Man får komma dit en gång kostnadsfritt och prata om vad man är ute efter och kolla runt så imorgon kväll ska jag dit och kolla läget. Spännande! Men det kostar nog multum men kroppen är väl värd det.

Vi var även till bvc med lillfjärt idag också=)
Han är nu mer 72,5 cm lång och 9290 gram lätt<3
Det händer så mycket med honom nu.. Han börjar bli såå stor min lilla bebis..
Han kan nu:

- Stå själv utan stöd
- Klappa händerna
- Säga titta
- säga tatt tatt (Tack tack)
- Säga mamma väldigt tydligt
- Säga pappa ( Blir mer och mer tydligt)
- Vinka
- Vet precis vart lampan är( den är väldigt spännande)
- Ta sig ner från soffan själv ( Ibland får man hjälpa lite)
- Går snabbt runt möbler
- Har tagit tre steg alldeles själv=)

Ja det finns såå mycket mer som jag inte orkar skriva upp=)

Nej nu ska jag slappa lite innan sängdags.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej!

Vad har du använt för att sätta ihop huset med??

Zandra

2011-12-05 @ 23:04:18
URL: http://tvavuxnaochfyrabarn.blogg.se/
Postat av: Svar

Åhh har du också skaffat blogg=) Jag smälte socker bara..=)

2011-12-05 @ 23:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0