Vilken dag!

Fy vilken dag det har vart idag!! Knappast en bra dag=(
Allt med jobb och förskoleplatser står mig uppe i halsen just nu! Har även fått veta en annan tråkig sak som har hänt ikväll också=( Fy men det kommer bli bra.. Allt kommer bli bra!? Eller hur? Säg mig att allt kommer bli såå bra i slutändan..

Imorgon väntar nya besked och nya tag!

Det är tur att man har dessa två som gör dagarna bra i slutändan<3





Haha såå liten och goo<3

Nej nu ska jag sova för att orka med morgondagen också!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Inte alls kul när saker och ting krånglar och man får mer tråkiga besked. Men jo, det låter som en klyscha. Men i slutändan brukar det faktiskt bli bra.



Kram på dig.

2011-12-15 @ 09:26:20
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Svar

Tack så mycket!=) Ja jag hoppas det blir bättre snart.. Jag försöker även tänka att det finns andra som har det sämre..

2011-12-15 @ 10:04:58
Postat av: Sara

Även fast det inte alltid blir som man tror eller hoppats så brukar det ordna sig till slut och ibland blir det t.o.m bättre än det man själv räknat ut från början.. Jag hoppas det blir bra, kram!

2011-12-16 @ 15:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0