Älskling!

Min stora älskling tycker att jag ska få klippa mig så det blir av iallafall. Han är såå snäll mot mig<3  Så idag stressade vi iväg till den frisörsalongen jag tänkte boka tid hos. Halv tre var vi där och dem skulle stänga klockan tre. Det var låst! Va fan! Ingen lapp eller något. Vart så besviken. Var såå sjukt taggad att boka tid och så vart det inget alls=( Funderar på att åka ner på stan och boka där jag var sist. Dem tror jag kan fixa det jag vill ha=) Jag hoppas bara att det blir av innan kryssningen..=)
Åhh just ja, dem ringde från babyproffsen idag och vi fick en ny speldosa=) Haha nästan så man skulle kunna tro att hon läst min blogg;P Så nu har vi en fungerande mobil över spjälsängen igen. Nu måste vi få Vincent att somna till den som han alltid gjorde förut.=) Sen har vi tvättat lite och vart ut till Läby och skrev ut lite papper vi behöver ha med på måndag. Annars har det vart lugnt idag. Hela förmiddagen låg jag och lillfisen och mös i sängen. Orka kliva upp om man inte behöver=)

Åhh jag vill klippa mig nu!! Haha jag är såå taggad på just denna frisyr och hoppas jag kan få det också. =)
Nej nu ska jag försöka sova så jag är pigg imorgon då vi måste röja här hemma och packa det mesta.

Hej så länge!


Haha här var lillfisen inte många dagar gammal=)



Lillpluppen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0