Borde sova NU!

Imorgon så drar vi=) Idag har det vart fullt upp. Vi skulle packa och fixa hela dagen men det bidde inte så=) På förmiddagen kom min farbror Mats hit och med sig hade han kusinen Tobbe med flickvännen Annelie=) Det vart fika och Vincentgos. Sen så kollade Robin på F1 och då skulle jag packa men vart trött och somnade en stund istället=) Sen var vi iväg och handlade lite fika som vi ska ha med oss imorgon och sen vart det middag hemma hos Mats. Han bjöd på hjortstek med stekt potatis, gräddsås och kantareller...!! Sjukt gott!! Vid nio var vi hemma igen och då var det bara att sätta igång. Vincent ville inte alls sova så faster Sabina fick komma och roa lillfisen så vi fick allt klart. Vid strax efter elva så var det mesta klart och lillfisen hade äntligen somnat efter en liten tur ute i vagnen=)
Imorgon ska Sabina ringa och boka klipptid åt oss båda=) hihihi! Jag längtar såå!

Bilder från idag finns men har ingen ork just nu att lägga in då jag borde sova för längesen. Klockan ringer strax innan sex imorgon bitti=/ Kanske att man till och med är uppe före lillfisen imorgon.. Hehe!

Nej nu ska jag sova. Natti!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Nej du, nu tycker jag allt att du ska uppdatera lite! Jag vet att jag själv inte gjort det, men mitt liv är inte lika intressant som ditt! ;-) Puss!

2011-07-30 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0