Matvrak..

Tjena hejsan allihopa!

Vincent fortsatte med sitt sovstrul idag=/ Natten var hyfsat lugn men på dagen och nu på kvällen har det strulat lite..
Imorse var han piggelin och yberglad men sen kom tröttheten och då blir han en annan unge.. Tröttare än tröttast men ska bara inte sova!! Han blir så arg och ledsen och bara gråter och det finns inget tröstar annat än flaskan. Även om han har ätit en timme innan så slukar han nästan en hel flaska till.. Va fan stackarn kommer ju rulla fram snart om de ska fortsätta så.. Men det är ju så svårt att låta bli att ge honom flaskan när det är de enda som hjälper=( Lillplutten! När han väl somnade i förmiddags så sov han iallafall två timmar. Jag hann också slumra till på soffan så jag var alldelles groggy när han vaknade=) Sen så sov han bara kanske max 45 minuter men ändå så svårt att somna på kvällen=(  Antar att han blir övertrött och så slår det över men Ahh! Jag hoppas det ordnar upp sig snart..

Dagen i övrigt har vart bra. Vi kastade oss iväg och träffade Sara, Sixten och Tilde nere i stadsparken.. Det var trevligt=) Skönt att komma iväg lite.. Och vi grattar Sixten till sin första tand.. Grattis!!=) Jag hade kameran men den togs ju aldrig fram fören jag gick ifrån parken och var på väg hem=) Haha men en bild på Vincent vart det iallafall.
Och nu är min bror Markus här och ska sova några nätter.. Trevlans! Välkommen till kaoset;P
Imorgon blir det nog lugnt.. Inget planerat iallafall men de var det ju inte idag heller. Kanske ska inviga min stavmixer jag fick av min kära karl. Jaja vi får se=)
På fredag blir det nog att hälsa på min gammel mormor..Haha de ni! Vincent blir barnbarns barnbarn=)

Och just ja nu är semestern bokad och betald..
Den 25/7 drar vi till Göteborg och bor på hotell i tre nätter. Hoppas hoppas hoppas på bra väder!!!
Sen den 6/8 dra jag och Robin på kryssning;P Ahh vi ska lämna bort lillfisen en hel natt!!=/ Åhh jag kommer nog gråta en skvätt.. Mamma och pappas lilla hjärta!!<3 Hur ska jag stå ut utan honom? Honom går det nog ingen nöd på mest jobbigt för mig.. Men det kommer gå fint men man kan ju hoppas på att sömnen har blivit bättre då iallafall men mormor Mia klarar nog de galant!=)

Nej nu ska jag fixa så Markus har någonstans att sova=)

Dem få bilder jag tog får ni se imorgon=) Men ni får en gammal bild så länge;P



Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha va bra då får Melwin nån att rulla tillsammans med! Hur coolt är det inte att vara barnbarns barnbarn! Det måste ju va extremt ovanligt! Hoppas ni sover bättre snart! Idag åker vi vidare till göteborg!!!

2011-07-07 @ 08:07:36
Postat av: Svar

Haha jag ser synen framför mig när Vincent och Melwin rullar runt som två bollar!! Haha!=) Barnbarns barnbarn är nog inte så vanligt så de är lite coolt=) Hoppas ni får de kalasbra i Göteborg och hoppas ni får bra väder=)

2011-07-07 @ 11:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0