Olycka..

Jag har en miljon bilder att gå igenom efter denna helg så jag återkommer med med en massa bilder vid ett lite senare tillfälle.. Jag är helt slut efter 30 års festen som var igår.. Hujeda mig! Mamma bröt handleden=( Kort i rocken som hon är så ska hon ställa sig på en stol och tända en lampa i partytältet. Hon borde ha bett Magnus som stod brevid och göra det istället men icke då! Så det hela slutar med att stolen försvinner under fötterna på henne och hon tar emot sig med handleden..Så vid elva snåret drog mamma och Magnus iväg med ambulans från Siggefora. Jag hoppades på att festen skulle dö ut efter dem åkte för jag va trött och ville gå och lägga mig men efter en liten stund så drog festen igång igen och ordentligt också! Jag gick och la mig strax innan tolv men somnade inte fören efter två och inte sov jag nå bra heller. Carro min syster kom in nån gång efter tre och sa att mamma och Magnus var på väg tillbaka. Men jag somnade om snabbt efter de och sen vaknade jag av att Vincent låg och sparka på mig. Han var då klarvaken och ville inte somna om.. Då var jag lite trött och tyckte han var lite jobbig=) Men då satte sig mamma upp för hon kunde inte sova.. Vi pratade lite och sen sa hon att hon ville ta Vincent.. Haha nygipsad och öm men ändå kunde hon inte låta bli att gosa men Vince=) Hon menade på att hon ändå inte kunde sova så då kunde hon lika gärna gosa med honom.. Jag slocknade ganska snabbt igen och vaknade vid nio.. Då hade mamma lyckats byta blöja med en hand och en fot.. Haha! Önskar att jag hade sett det=)

Jaja nu är vi hemma iallafall och det är skönt. Jag röjde undan lite här hemma det första jag gjorde och Robin la sig i sängen med Vincent och gav honom mat. När jag gick in lite senare och kollade till dem så sov båda två=) Jag flyttad över Vincent till Vagnen och efter 1 1/2 timme så vaknade lillfisen=) Lagom till jag hade lagt mig i soffan och blundat. Men då väckte jag Robin och sa att jag också behöver blunda en stund. Så jag sov en timme. Det var mycket skönt. Sen efter lite mys i sängen med mina grabbar så gick vi till pizzerian=) Vincent som hade bestämt sig för att det var morgon redan vid 4 i morse däckade redan vid sex ikväll.. Lillfisen var helt slut efter 30 års festen han också.. Mammas lilla <3

Nej nu ska jag hänga i soffan en liten stund innan jag kryper ner under täcket..

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Cattis Zackariasson

Vad stor han har blivit lillkillen....:)...och vilken blick....;)

2011-07-18 @ 00:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0