Bastu..

Jag vill inte klaga på det fina vädret och värmen. Det får gärna vara så här hela sommaren lång bara det fick vara svalt inne.. Ahh värre än en bastu!! Det spelar ingen roll vad jag har på mig här hemma så svettas jag som en gris.. Jag skulle kunna springa runt naken och det skulle inte hjälpa. Tror inte grannarna skulle uppskatta de heller för den delen då vi bor på nedre botten=) Jaja man har ju inget annat val än att stå ut. Jag är nog extra gnällig då jag är på väg att bli förkyld=/ Lillfisen också=( Lite hostig, täppt och väldigt glansiga ögon=( Än så länge håller han humöret uppe hyfsat bra men de är nog mest värmen som är jobbig för honom..
Jag tänkte lägga upp lite bilder från idag men orkar inte de just nu så de får bli imorgon..
Vincent somnade bara för en lite stund sen. Han hade svårt att komma till ro stackarn!
Så jag ska försöka sova nu ifall han kommer vakna fler gånger i natt..

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0