Evighet..

Det tar en evighet att komma i ordning märker jag.. Vi köper nya saker som ska monteras upp och den eviga väntan på att möbler ska levereras och komma på plats.. Köket börjat se klart ut, sovrummet är i ordning en stund till iallafall.. Snart ska sängarna röjas ut och bytas mot nya som snart kommer=) Vardagsrummet blir det aldrig någon ordning i. Vi väntar på våran soffa som kommer om ett par veckor. Och en tv väntar vi också på. Innan allt sådant kommer vet vi inte riktigt hur det ska se ut här men snart såå=)
Vi säger varje dag att idag ska alla lådor upp men sen står det fortfarande några kvar på kvällen. Men jag skyller på Vincent som kräver sin uppmärksamhet=) Och Robin skyller på att det är mina lådor..=) Nej nu ska jag byta om på min lilla älskade skitunge som för övrigt har skitit idag.. Heja Vincent! Han har också vart pigg och vaken mycket idag.. Han klev upp med pappa idag runt åtta och kollade på F1 och kom sen in till mig runt kvart över tio och sov till tolv och har sen vart vaken hela tiden förutom kanske en timme så han är nog trött nu=)
Nej nu skriker han på mig så jag ska fixa honom..


Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0