God kväll alla glada!!

Jag fattar verkligen ingenting av alla dessa inställningar till bloggen så jag hoppas någon kunnig kan hjälpa mig sen.
Jag är nog den mest otekniska människa jag känner, jag vet knappt hur man laddar upp bilder på fejjan:P Men nu när jag har skaffat denna blogg så är det fan på tiden att jag lär mig eller hur?! För vad är en blogg utan bilder? Skit tråkig!!

Min dag har vart ok men lång, Vince har haft träningspass av sina lungor idag. Åhh vad roligt tyckte mamma Josse som inte alls hade behövt göra tusen andra saker. Det finns ju all tid i världen till den där packningen=)
Jaja det kommer nog bli bra i slutändan. På något sätt kommer ju alla saker komma till den nya lägenheten ändå(hoppas jag iallafall). Kvällen spenderades hos Vince farmor där det bjöds på tacos. Det var mycket gott och det var skönt att slippa laga mat själv. Där var även Vince faster Sabina med sambo och mös med Vince=)
Jag vet inte riktigt vad som händer imorgon, kanske blir en promenad eller något. Jag skulle behöva upp till Gränby centrum och fixa lite men vi får se. Robin ska nog iväg en sväng på kvällen så jag och VInce får ha fredagsmys själva=)
Och just ja, Vince bajsa på mitt täcke idag. Det är min älskade skitunge de<3

Nej nu ska jag nog försöka sova så jag orkar vakna i natt=)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Markus

Jag ställer upp och hjälper dig i helgen! :D<3

2011-03-11 @ 00:03:12
URL: http://diggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0