Måndag..

Idag var det åter måndag och ny vecka..Tiden bara flyger fram.
I morse när jag skulle göra Vincent i ordning för dagen så låg han så söt i sängen att jag var bara tvungen att pussa på honom. Så jag böjde mig fram och pussa på min lilla älskade skitunge och vad gör han?! Jo han kräks i min mun.. Såå vidrigt!! Jag spotta och fräste en stund.. Usch! Haha jävla skitunge=) Sen efter det åkte vi till BVC för mätning och vägning. Min lilla heffaklump väger nu mer 4,8 kg och är 56,5 cm lång=) Stora killen! Sen var vi iväg och kolla lite köksbord och vardagsrumsbord, det finns sjukt mycket man vill ha. Sen åt vi lite och åkte hem och vilade lite.

Efter att ha vart hemma en stund drog vi iväg igen och hamnade på gränby. Är stammis där, det känns som man är där jämt. Vi kollade på en tavla vi är sugna på att köpa, så imorgon blir det nog att åka och hämta hem den. Och så glömde jag kvar skötväskan på intersport men den var kvar när jag sprang dit och kolla.. Haha har så sjukt svårt att komma ihåg den där skötväskan..Inte första gången jag glömmer kvar den nånstans.

Nej man kanske ska krypa ner i sängen och försöka sova lite..Måste upp innan åtta för att ringa vårdcentralen då jag har nageltrång från helvetet!! AJAJ!!   Det känns som att stortån ska trilla av.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0