Shopping...

Gud vad vi shoppar.. Vi kommer hem med nya prylar varje dag men vi får ett fint hem iallafall=)
Imorgon bär det av mot Skara på dop.. Det ska bli trevligt=) Spännande och se hur det kommer gå att åka långt med Vincent för första gången.. Jag tror det kommer gå bra..

Ikväll var det tänkt att alla lådor skulle packas upp men det blir nog inte klart idag heller.. Robin blir klippt och ska nu duscha, jag ska duscha och Vincent bada och klockan är åtta..=/ Känns som att det inte blir så mycket gjort ikväll.. Får ta det imorgon när vi kommer hem om vi orkar..

Vincent har börjat le på riktigt nu=) När han ler så blir jag alldeles varm och glad.. Han är såå sjukt sööt min lilla skit unge..  Min lilla skitunge som inte vill skita.Inget alls på hela förra veckan och nu inget sen i måndags.. Men han verkar inte lida av det så det är skönt, men fisarna är inte av denna värld. Herregud!! Värre än en hel karl..Ska fråga hur det är med bajseriet på måndag när vi ska till bvc. Höra och se om det är normalt eller inte.

Jaja nog med skitsnack idag=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0