Skitsnack!

Mycket skitsnack kommer det bli i denna blogg då jag har en liten söt skitunge här hemma, så den som är känslig ska nog inte läsa denna blogg=) Jag tänkte berätta en situation som uppstod tidigare idag :

Jag och sambon hade vart ute en stund vilket resulterade i en hungrig bebis när vi kom hem. Sambon hade bråttom iväg och jag vart akut skitnödig. Samtidigt vart ju så klart Vince akut jättehungrig och började gallskrika här hemma. Sambon var ju så klart stressad så jag skickade iväg honom och tänkte att det löser sig. Jag tar med mig en gallskrikande Vince in på toaletten och sätter honom i bilstolen och försöker gunga den och ge nappen men inget funkar. Mitt i allt ska man försöka få ro och skita..Då Vince vägrade lugna ner sig fick han sitta i knät i stället men det hjälpte inte heller..Jag övervägde att slänga fram tutten men tänkte att någon gräns måste det ändå finnas=) Så det vart till att skit fort så sötnosen fick mat.. Haha!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahaha! :D

Det blir nog en roande blogg för mig iallafall :D

2011-03-11 @ 18:34:13
URL: http://carrowski.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0