Söndag!

Idag har vi sovit hela förmiddagen.. Hela familjen vart  helt slut av den långa utflykten igår.
Dagen började så bra igår också=) Vincent vaknade först vid 05.20 och ville ha mat och vi hade planerat att kliva upp klockan 06.00 så när han hade ätit klart tänkte jag att jag bara skulle blunda en liten stund till då jag var såå trött efter fyra timmars sömn. Haha! Jo men visst det gick ju skitbra.. Jag vaknade upp med en känsla i kroppen som sa att klockan var betydligt mer än runt sex så jag kollar och den var 06.45!! Panik! Vincent som sov så gott vart uppsliten och fick tutten inkörd i munnen.. Kasta sig upp och klä på både mig och Vincent. Robin fick ta hand om sig själv=) Vi skulle möta upp pappa med fru utanför Enköping halv åtta så det var en aning bråttom..Men vi vart bara fem minuter sena så vi var sjukt snabba=)Vincent är också världens snällaste unge, han bara hänger med=)Sov hela vägen dit, i kyrkan och hela vägen hem.. Han var ju vaken mellan gångerna så han sov inte hela tiden=)

Nej nu ska vi ta och kliva upp och göra oss i ordning.. Jag och Vincent ska hälsa på min farfar..

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0