"sovmorgon"

Vi är ju som sagt hemma hos min mamma och vi sov kvar över natten.. Vill man ha lite semester från mammarollen så ska man åka hit=) Jag får sötnosen när han är hungrig och då ligger han bara och tittar så sött på mig samtidigt som han äter och sen tar mamma honom och ska rapa.. Hon tycker till och med att det är mysigt att byta blöja. Jag snor åt mig honom ibland då jag får lite Vince abstinens=)

Jag skojade med mamma innan vi kom hit att jag kommer in med Vince klockan sex på morgonen så jag får sova. Hon sa bara ja ja gör det, Jag tar honom gärna.. hahaha!
Jag gick in med honom klockan åtta i morse för att se om hon ville ta honom och jag har aldrig sett någon vakna så fort.. Haha såg helt galet ut! Synd att man inte hade en bild.. Så jag fick sova lite ostört på morgonen=) Sen kom dem när han var hungrig och sen gick dem igen.

Här är Vincents favoritställning.. Han trycker huvudet bakåt allt han kan och det verkar tycka det är skönt då han somnade så=)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0