Aj!Aj!Aj!

Nu är min tå fixad.. Ni skulle ha sett hur rolig den såg ut efter han sprutat in bedövning.. Alldelles knubbig och vit och den var helt bortdomnad..Mysko känsla måste jag säga! Robin tyckte det såg lite äckligt ut när han klippte bort halva nageln=) Läkaren testade för att se om bedövningen funkade och då klämde han tydligen rätt på där jag hade som ondast. Kände ingenting=) Efteråt så var det lugnt ända till vi kom till bilen.. Då började det svida av bara satan! Vi fick åka förbi ett apotek och Robin fick springa in och köpa tabletter åt mig. Det kom till och med några tårar i bilen.. Men sen när vi kom hem och jag la mig på soffan med foten i högläge så gick det över och nu känns det helt ok.. Men vi får se hur det känns i natt och hur det kommer gå imorgon..
Så här ser den ut just nu iallafall:



Jansson är här och kollar på hockey just nu.. Han fick lite mat också när han ändå var här=)
Just nu hänger Vincent och Jansson med varandra så mamma kan blogga lite och pappa kollar något med den nya tvn=)





Nu ska jag dricka en folköl och kolla på hockey med grabbarna=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0