Latmask..

Trots att jag får sova bra på nätterna så är jag så trött nu för tiden.. Det är olika aktiviteter om dagarna och på kvällarna är jag helt slut.. Tänker på dem som även måste upp en massa på nätterna också=( Dem två senaste nätterna så har lillfisen vaknat på natten och vill ha mat. Han somnar om snabbt som tur är! Idag låg vi kvar i sängen ända till halv tolv och bara mös och sov om vart annat=) Och sen var vi iväg till öppnafsk. Det var riktigt trevligt. Vi vart ganska många idag. Vi träffade Annica och Tilde och även en massa nya vänner=)

Jag är väldigt trött just nu men har ju redan dragit ut på bilderna och känner väl att nu är det dags annars blir det aldrig av. Så här kommer det bilder från våra dagar i Sala hos mamma/mormor Mia<3

Tisdag 24/5



Efter ett tag på mage blir man ju lite trött..



Lite soffmys och lite soffbus;P



Magnushäng






Passade på att hänga hos morbror medans han var vaken;P



Vincent har lite pjamashäng med Magnus



Onsdag 25/5

På onsdagen var vi ner på stan en sväng. Och mormor köpte en snygg jacka åt lillfisen=)



Man blir hungrig av shopping..=) Och så fick han smaka majs och potatis för första gången.. Haha mums!=)



Hänga med moster



Lufta sig lite..



Min älskade lilla gullunge<3



Mammas lilla knubbis=)



Bada med mormor är roligt=)









Matpaus sen i igen=)



Min fina mamma<3



Trött kille..=)



Torsdag 26/5

Mamma/mormor var i skolan och då hängde vi med Magnus och Mikaela med hennes barn i lekparken..



Vi fick lite sällskap=)



Jag och Vincent busar och myser<3





Sen gick vi en promenad runt dammarna. Lilla Sala är ganska charmigt ändå=)





Åhh jag har hållt på i över två timmar med att fixa alla bilder och lägga ut allt här och när jag nästan är klar så strejkar dem sista bilderna=( Men ska försöka få med dem imorgon istället=) Efter öppnafsk idag så var vi iväg till Gränby och storhandlade=) Så nu är kyl, frys och skafferi fyllt lite iallafall=) Imorgon så blir det bvc på fömiddagen och sen måste jag nog tvätta lite.. Det går åt en del kläder och handdukar om man har en lite kräk unge som jag har<3 Men vad gör de när man har tvättmaskin hemma=) Sen blir det fotboll på kvällen. Då  får lillfisen ha pappahäng här hemma=)
Nej nu är jag helt slut och ska krypa ner i sängen. Hoppas lilleman sover hela natten..

Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0