Mormor Mia!

Nu är vi framme i Sala. Jag sitter och hänger i soffan och lillfisen har busat sig trött med mormor så nu sover han=)
Mormor har lånat hem en barnstol till Vincent så han satt med oss vid bordet en stund idag.. Oj oj vad lillfisen börjar bli stor.. Usch det går så fort. När jag såg honom sitta i stolen så ville jag bara att han skulle vara nyfödd och ligga i min famn igen=)

Boken är väldigt spännande=)







Magnus försöker busa med mig!



Ute och går med mormor=)



Och flyger lite<3



Haha mammas lilla busunge=)
Jag har försökt uppdatera hela dagen lång men internet har strulat som fan för mig så det har gått väldigt långsamt. Men äntligen funkar de!
Det har busats för fullt här hemma. Jag har fått bada en lång stund medans lille Vince hängde med morbror, mormor och Magnus. Han hade ätit och sov gott när jag kom ut och jag trodde att han sov för natten. Men icke då!
Han ville ju så klart mysa lite med mamsen också innan man ska sova för natten. Efter ett tag så somnar han efter lite bök i min famn och jag får ner honom i vagnen. Men efter en stund hör man honom igen och när mormor går och tittar så ler han stort=) Haha mammas buse<3 Nu sitter Magnus och drar vagnen fram och tillbaka, fram och tillbaka och nu är det tyst och lugnt i vagnen så kanske, men bara kanske så har han änligen kommit till ro och sover..

Nej nu ska jag se till att umgås med min lilla mamma innan det är dags att sova=)

Älskling, jag saknar dig! Älskar dig<3 =)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Markus

istället vare jag som sov för natten och halva dagen dagen efter också haha :D jag kan sova länge ja :D

2011-05-25 @ 19:18:14
URL: http://diggie.blogg.se/
Postat av: Carro

Nu får du uppdatera igen!!! :D

Du har din sminkning på min blogg också om du vill ha bättre bild. :)



Kram!

2011-05-25 @ 23:01:25
URL: http://carrowski.bloggerska.se/
Postat av: Sabina

Ja, den var faktiskt riktigt gammal! Hittade den på datorn! ;-)

2011-05-26 @ 22:34:39
Postat av: Svar

Sabina, vad pratar du om?=)

2011-05-26 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0