Snart fredag!

Det var längesen jag längtade till en fredag så mycket som jag gör nu.. Och det sjuka är att jag inte ens ska göra något roligt utan jag ska fixa min tå.. Men gud va skönt det ska bli! Eller ja kanske inte på en gång men=)

Idag är en lite bättre dag.. Men tankarna snurrar fortfarande.. Tillägg efter amning går bra, han äter på som aldrig förr. Men bävar lite för när man ska iväg men som allt annat så ordnar det sig säkert..
Mitt korpenlag har sin första match idag.. Åhh jag vill också!! Funderar på att dra iväg och titta på dem idag.. Så man kommer ut något idag. Fast det är  ju inte fören ikväll.. Vi får se=)

Annars vet jag inte vad som händer idag.. Kanske åka och kolla på en ny vagn, men jag vet inte.
Uppdaterar senare!

Hej så länge!

Såå liten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0