Trött!!

Vincent somnade en stund och då tänkte jag passa på att vila men så klart vaknade han lagom till att jag var på väg att somna.. Jag gick ut och lämna honom till Robin sen gick jag raka vägen tillbaka till sängen och blundade.. Somnade en stund men känner mig inte direkt piggare just nu.. Blää!!
Försöker få lillskiten att somna nu sen tänker jag nog försöka vara duktig och lägga mig i tid.. Tror ni på de? Haha jaja vi får väl se hur det går. Det skulle inte förvåna mig om jag går och blir pigg om en stund och har svårt att sova..

Imorgon är det fotboll igen=) Jag kommer inte kunna gå på fredag! Jag har till och med träningsvärk i handflatorna=) Jag ska även försöka att hålla mer tätt i mål denna gång. HA vi får se hur de går=) Nej nu ska jag kolla klart på Greys anatomy och sen hoppa i säng..



Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0