Varning!

Hejhej!

Jag skäller lite på mig själv då det har vart väldigt dålig uppdatering men enegin har inte riktigt funnits där men nu hoppas jag på det bättre=) Jag tänkte uppdatera med lite bilder från valborg.

Först på morgonen hängde vi lite nere på stan.. Sjukt kallt! Brrr!!
Men karlarna värmer sig med lite öl..


Det var väldigt mycket folk nere på stan



Jag försöker värma mig i den lilla sol som tittar fram=)


Helst av allt skulle jag vilja krypa ner här

Det var så kallt att det vart vantar och extra filt på sen.. Såg så varmt och skönt ut=)

Vi var tvungna att värma oss lite också så vi gick till Flustret en snabbis.
Vincent hänger på krogen redan=)



Sen vart det hemåt..

Grabbarna försökte spela basket på grus.. Var nog inte lika roligt som dem tänkt sig.
Robin hängde lite i skeppet istället och Ozzy ska vara med på ett hörn=)

Älsklingen tycker det är skoj att leka=)

Jag och Vincent var med en stund ute med usch så kallt det var...



Fredde hade med sig hunden.. Haha nästan så att till och med Ozzy är större=)



Elvis var lite mer tillbakadragen och höll sig på balkongen..



Min lilla cooling;P





Sen vart det lite grillning.. Grabbarna festade vidare hos Jansson och jag höll mig hemma med lilla Vincent=)

Hela söndagen hängdes i soffan.. Mycket skön dag!

Idag äntligen har jag vart till läkaren......
140 kr för att han kollade på den i 10 minuter.. Helt otroligt! Men på fredag så blir det "operation" av tån.
Det blir att ta bort cirkus halva nageln och den lilla köttslamsa jag har sitter i vägen..

VARNING FÖR ÄCKLIGA BILDER!!!!


Så här ska min andra tå också se ut..




Men den ser ut så här:




Det är lite skillnad på dem



Men jag hoppas nu att de ska bli bra efter fredag.. Jag längtar till när dem ska skära i min tå och det är fan illa.. Men då förstår ni hur trött jag är på att ha det så här.. I 3 månader!! Usch nästa gång ska jag vara lika tjurig som sköterskan på en gång och proppsa på att få en tid.. Man lär sig av sina misstag..
Annars var vi till Sala och hälsade på mormor och Magnus.. Träffade även morbror Markus en sväng!

Det vart därför tyvärr inget besök på öppna fsk med Annica och Tilde men nästa måndag är vi med igen=)
Imorgon blir det bvc för vägning och vaccinering..Jag hoppas på lite mer uppgång på vikten men det har inte gått så många dagar sen sist.. Men lite upp kanske=) Och hoppas att han inte blir allt för ledsen av sprutorna..

Jag ska även försöka hinna med att hälsa på gamla jobbet.. Skulle ha gjort det förra veckan men de var något varenda dag som gjorde att det inte blev av.. Men jag vill verkligen ha en avgjutning av Vincents hand. Hans fot är ju såå söt=)



Kanske hinna med en barnvagnsbio på onsdag om det går någon.. Någon som vill följa med?

Nej nu ska jag försöka sova..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRA att du äntligen ska få hjälp med tån, jag sa ju att den ända utvägen är att skära i den. Nästa gång hoppas vi inte blir en nästa gång.

2011-05-04 @ 08:41:39
Postat av: Bodypalace

haha vilkenm min när han får kepsen på sig :P

2011-05-04 @ 08:53:46
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: lovisa

Vad ska du göra denna onsdag?:)

Just nu har jag en kanontävling! du har chans att vinna en VALFRI vara från www.brandsinfashion.com.

du kan hitta allt från; badmode,smycken,klockor,skor,jackor,shorts,väskor,plånböcker av märken som chanel,dior,ed hardy mm.

Om du vill delta i tävlingen kan du klicka här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-04 @ 08:53:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: HANNA

mysiga bilder :)

2011-05-04 @ 09:32:55
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Svar

Hanna: Tack=)

Bodypalace:Haha ja visst är han söt=)



Anonym: Jag ser fram emot fredag. Jag slår fan i tån hela tiden.. Gör så sjukt ont!

2011-05-04 @ 12:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0