Vinst!

Vi kom iväg och tittade på matchen och det vart vinst=) Bra spelat tjejer!! Vincent var vaken och glad hela tiden=) Han hängde med bra i matchen.. Det kommer bli mammas hejarklack sen! Man vart ju sjukt sugen på att spela.Kanske ska börja träna iallafall?
Annars har dagen vart väldigt lugn. Jag och Vince var till affären och sen bara vart hemma tills vi åkte till fotbollen. Vi har bara myst och snackat en massa. Även tränat lite i babygymmet. Legat lite på mage, han börjar bli ordentligt stark nu lillskiten=) På bara några dagar tycker jag att det har blivit skillnad.Och att han ska ta tag i leksakerna i gymmet nu=) Såå roligt att se. Haha och idag när han låg på mage så löft han upp benen så högt och la bak ena armen så han tippade åt sidan, nästan runt till rygg=) Haha han så så rolig ut när han låg på sidan. Helt stilla som att han inte fattade vad som hände. Jag har lite bilder på busen. Han ser ut som en liten säl=)



Haha störtdykning!=)

Imorgon blir det att åka till läkaren och fixa min tå..=) Ska bli såå skönt att få bli bra i tån nån gång..

Tant Emma är i Sala i helgen och hälsar på.. Hade tänkt åka dit och sova kvar en natt hos mamma för att umgås med Emma men då jag inte vet hur jag känner i tån så blir det lite bökigt..Men det kommer fler gånger<3

Istället blir det Eckerölinjen.. Jag kommer som sagt kanske ha ont i tån men åker vi Eckerölinjen kan någon annan ta vagnen och jag halta efter i min takt=) Men det ska bli skönt att komma iväg lite och åka båt är ju såå mysigt=)

Jag har spanat runt och läst lite om babysim. Det skulle vara roligt att pröva.Jag tror Vincent skulle tycka det var väldigt roligt=) Men vi får se.
Nej nu ska jag försöka sova lite..

Hej så länge!

Liten skit<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0