Ha trodde jag ja...

Till slut så orkade jag mig iväg till apoteket för att köpa näsdroppar till lillfjärt.. Då såg jag att det fanns nässpray som han fick använda=) Yes tänkte jag, nu kommer det bli lättare att ge honom plus att det kanske hjälper mycket mer än vad dropparna gjorde.. Haha jo eller hur! Är ju typ svårare att ge honom nässpray.. Men jag tror att det hjälpte mer när man väl hade fått i lite.. Inte lätt med en stark liten fjärt som vrider och vänder på sig.
Jag har nu iallafall bestämt mig efter att ha pratat med min mamma att nu är det slut på inne sittandet. Hon sa att Vincent kan ju vara konstant snorig nu hur länge som helst och att vi kan ju inte isolera oss hela tiden. Så länge han är pigg och frisk i övrigt så kör vi på=) Så om någon vill träffas imorgon så är vi på=)

Idag så satt Vincent med Robin på golvet och dem skulle bygga klossar.. Haha Robin tyckte det var så skoj att bygga att han höll undan Vincent med en hand och byggde med den andra=) Vincent älskar att riva det man bygger. Precis som dem flesta andra barn tycker=) Under tiden Robin byggde klart så fick Vincent på sig sin pjamas och sen så släppte jag vilddjuret löst=)

På första bilder så ser ni oss i bakgrunden om man kollar noga=) Närmar sig sakta men säkert..





Haha fick inte stå så länge när han väl fick gå lös;P

Här har ni en annan sötnos i våran familj som har gosat ner sig=)



Idag så var Vincent i inte Rudolf med den röda mulen=) Men så här såg han ut igår..



Ikväll ska jag försöka lägga mig i tid. Jag är sugen på att läsa men har inte tagit fram någon ny bok.=/ Alla böcker ligger i garderoben i en låda och när jag ska försöka vara tyst så låter man ju värre än värst! Så jag får väl klara mig utan..
Och mamma om du läser det här vilket du antagligen gör;P Så är jag sugen på en ny header=) Bara så du vet!=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0