Huvudvärk..

Blää! Jag har i drygt en veckas tid haft en envis huvudvärk som kommer och går. Det hjälper bara en liten stund om man tar en alvedon och sen är den tillbaka igen=/ Drygt som attan! Värken kommer från nacken och skuldrorna så jag vet inte riktigt vad jag ska göra mot det=/ Och ibland när jag hänger i soffan så gör det inte ont men det bultar bak vid skuldrorna eller mer som en pulserande känsla.. Svårt att förklara.

Annars då?

Jo idag så var jag och Vincent i väg till vikarieförmedlingen. Jag skrev in mig och tänkte börja jobba måndagar då Robin ändå är hemma. Kan vara skönt att mjukstarta lite plus att då kanske man kommer in på lite ställen och har chans på lite långvik när det är dags för det=) Vincent var lite distraherande men det gick bra. Inte ett dugg blyg den där ungen=) Mot vissa är han väldigt resarverad mot i början medans andra funkar det med direkt. Vi får se hur det går vid inskolning sen=) Snurrigaste tanten i världen var det iallafall.. Tappade tråden hela tiden och frågade man något som var oklart fick man samma förklaring igen. Det var bara att nicka och hålla med. Det är ju tur att man har gjort det där förut så man har lite koll iallafall. Så nu får vi se hur mycket jobb det blir när man bara kan jobba måndagar..

För övrigt så har jag i två nätter i rad kämpat med Vincent när han har vaknat då vi tycker att det är slutätet på natten. Det har gått hyfsat bra tycker jag. Jag har erbjudit vatten som först går i men som han sen ratar då det bara är vatten=) Natten som var så somnade han om inom en halvtimme och det var bättre än väntat. Så vi får se vad som väntar i natt! Men jag är beredd. Jag ska INTE ge mig!!=)

Jag höll på glömma. Imorgon ska dessa två dejta=) Har hänt en hel del sen den gången på bilden=) Våra stora <3
Jag ska försöka ta en massa kort.




Nej nu ska jag krypa ner i sängen.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Oj. Vi borde också sluta med nattätningen. Men jag är sååå trött. Hur orkar du? ;-)

2011-11-17 @ 10:20:04
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Elin

Tips från coachen;-)



1 Drick vatten ist för cola

2 Gå och lägg dig i tid

3 Mer frsk luft

4 Styketräna (kan man göra hemma)

5 Boka in en massage

6 Motionera

7 hmmm hmm nä va nog allt.

2011-11-17 @ 12:46:47
Postat av: Svar

Västgötskan: Ork och ork=) Är man bara tillräckligt envis så=)



Elin: Ja jag vet! Jag ska bli bättre på allt. Jag måste!!

2011-11-17 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0