Trötta..

Vincent var riktigt trött vid läggningen så idag gick det fort..=) Även jag är skit trött då lillfis vaknade vid kvart över fem idag=/ Det måste ha att göra med att vi har ställt tillbaka klockan.. Man får väl ge det ett par dagar så kanske det ger med sig..

En stund innan vällingen ikväll så fick han hostmedicin och penicillin. Haha stackarn tyckte inte om de.. Han kastade huvudet fram och tillbaka och ville inte gapa=) Men till slut så..

Sen har jag även gått igenom alla Vincents undanlagda kläder. Det är svårt att bestämma sig för vad man ska spara och inte.. Men nu har jag en låda som jag ska spara och en stor Ica papperspåse som jag ska ge bort. Jag har mailat en kvinnojour och frågat om dem vill ha kläderna. Det är ju synd att kasta dem. Jag skrev att även jag kan rensa ur min egna garderob och ge bort om dem ville. Så vi får se. Det är ju dumt att kasta en massa kläder som ser helt ok och som kan komma till nytta på annat håll..

Nej nu ska jag kolla klart på CSI och sen är det hopp i säng..

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Jo tack du. Jag känner igen fenomenet... (Med barn som vaknar en timme "tidigare"). Visst är det härligt? :-P

2011-11-01 @ 08:33:34
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Svar

Haha mycket=) Samma visa imorse men han somnade om snabbt igen som tur var=)

2011-11-01 @ 10:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0