Två sekunder..

Det tog två sekunder för Vincent att somna när vi kom hem från öppna fsk.=) Haha! Jag var beredd på fajt men icke! Men det kanske inte var så konstigt. Han vaknade halv sju och somnade igen vid nio och sen upp igen vid tio. Jag försökte söva honom vid tolv men det gick sig inte alls. Han var ändå glad hela tiden på öppnafsk=) Så han var duktig som orkade vara vaken mellan tio och halv fyra=) Jag hade med mig kameran men det blev inte så mycket kort då det kom andra barn med och dem kanske inte vill vara med här.. Men några på Vincent och några på Melwin blev de iallafall.. Och jag tog lite på lillfisen innan vi gick också=)

Det är kul att göra sånt man inte får;P



Klättra och stå mot saker är också väldigt roligt!



Och ibland så ramlar man på rumpan..



Men det gick bra=)



Kryper vidare bara..;P



Sen vart det lunch och byte av kläder efter de=) Då det ska sugas på snören och kladdas en massa<3
Sen kom vi äntligen fram till öppnafsk.



Ute och går med Elin..



Fina Melwin hängde vid mig och fick leka fotomodell;P



Nej nu ska jag återigen njuta en stund av lugnet=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0