Ingen rubrik...

Fan jag har så kass fantasi och kommer inte på någon bra rubrik=(


Idag har vi hälsat på grannen Pernilla.. Så dags att göra det nu;P Och snart ska hon flytta=/ Trist men vi hann iallafall hälsa på en gång=)

Sen kom mamma och Magnus hit ett tag.. Mamma badade Vincent=) Lillfisen är inte stilla en sekund nu för tiden..=) Inte ens när han sover..  Mamma har för övrigt skaffat sig en blogg:P Haha nu är det min tur att klaga på dålig uppdatering=)
Medans mamma och Magnus var här så tittade jag igenom lite bilder från när jag var gravid och även när lillplutten var yttepytte.. Haha jag tyckte inte jag var så stor när jag gick där med min mage men nu när man tittar på bilderna så tycker jag att jag var stor som ett hus=) Jag ska försöka hitta några bilder nu då jag för engångs skull sitter vid Robins dator=) Ni får ursäkta dem lite lättklädda bilderna så dem som är känsliga kanske ska blunda nu;P

Kortet är taget den 18 Januari.



Här står jag rund och go och lagar lite mat;P Taget den 13 December



Haha jag antar att kläderna gör sitt också men fan va rund jag var=)

Haha jag bjuder på den=)



Sen var det snart dags för lillfisen att titta ut=)

Efter ett par besök hos barnmorskan så trodde både hon och jag att han inte hade vänt sig och fixerat sig så vi fick åka till akis och göra ett vändningsförsök. Jag kom in med känslan att det inte skulle gå. Det gick inte heller=) Lillfisen var för envis och ville sitta kvar i sin ställning. Då vart det upp på röntgen för att  röntga höfterna för att kolla om det skulle gå och föda "naturligt" ändå. Jag var på gränsen men visst skulle det gå om jag ville det. Vi fick diskutera hur vi ville göra. Det fanns tre alternativ: Föda vaginalt, låta tiden gå och allt sätter igång och få ett "akut snitt" eller ett planerat snitt. Jag ville inte riskera något då det ändå fanns risker med vaginal förlossning och att jag var på gränsen till att det skulle gå och jag ville inte att det skulle starta av sig själv om jag ändå inte skulle genomgå en "normal förlossning". Jag hade också känslan av att jag skulle försöak bli övertalad att föda vaginalt om jag väntade så vi valde planerat snitt=) Jag är sjukt besviken på att det inte alls skulle gå som jag hade planerat. Jag såg fram emot en vanlig förlossning och var spänd över hur jag själv skulle reagera på smärtan och allt men i slut ändan skulle vi ju iallafall få våran lilla fis=) Nu hade vi iallafall ett datum att se fram emot!
Vi åkte iallafall in tidigt på onsdags morgonen. Robin var så klart med och även mamma var med. Vi visste egentligen inte hur mycket mamma skulle få vara med på men vi chansade. Och hon är nog överlycklig över det=) Iallafall så trodde vi att det skulle ske på förmiddagen men det vart uppskjutet till eftermiddagen. Men vad gör det liksom??=) Jag hann ta igen lite sömn som jag inte hade fått på natten iallafall=) Mamma snarkar värre än en gris=) Till slut var det våran tur och gud va nervös jag var. Men allt gick superbra. Snabbt! Jag fattar inte hur snabbt det gick.. Haha all den där väntan och poff så var han bara där;P

Här är det lilla underverket som ni redan många gånger har sett och kommer att få se mer av<3









Och så här såg min mage ut efter..





Haha snyggt;P

Nej nu ska jag avsluta för idag. Robin väntar på mig nu=)

Hej så länge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0