Piggare och mer energi=)

Idag känner jag mig betydligt piggare.. Inte för att jag somnade i tid vilket jag förövrigt inte gjorde så klart=/ Lillfisen vaknade till vid tolv men somnade snabbt om på mig=) Så jag la ner honom och försökte återigen somna. Efter ett tag så gick de=) Sen så vaknade han igen vid fem och då hamna han i våran säng och fick lite mat=) Han måste ha somnat om för det gjorde jag =) Flaskan låg tryckt mot väggen sen när vi vaknade igen vid halv åtta=) Det gör inget att han vaknar bara han somnar om snabbt igen för att jag ska orka om dagarna;P

Jaja som sagt piggare och mer energi idag iallafall vilket innebär allmän städning här hemma=) Plockat undan disk och plockat i köket och sen när lillfisen sov så sorterade jag tvätt och kastade in.. Snart är det dags för öppnafsk som vi har längtat efter=) Tyvärr kommer inte Elin och söta Melwin=( Men vi hoppas på att Tilde och Annica roar oss så vi klarar oss nog ändå=)

Nej nu ska ni få lite bilder;P

Så här ser lillfisen ut när han äter;P




Jag gapar och stänger munnen så Vincent fattar hur han ska göra=)




Världens sötaste unge




Stora killen börjar resa sig upp mot saker..=)





Lilla rymlingen;P




Nej nu måste vi springa iväg till öppnafsk;P

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0