Hej fredag!

Äntligen är det fredag! Fan vilken vecka.. Har knappt sett lillfjärt känns det som=( Knappt Robin heller för den delen.. Och imorgon så ska lillprinsen hänga med farmor och sova kvar där till söndag. Hur ska jag klara mig utan honom??=( Nej då för honom kommer det bara vara skoj men för mig lite tufft då jag som sagt knappt sett honom i veckan.. Nästa vecka är en lite bättre vecka som tur är så då hinner jag busa och gosa mycket med lillprinsen<3

Imorgon ska jag och Robin åka till Sala och gå ut och dricka lite öl. Det ska bli trevligt!

Nej nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng så jag orkar vakna när lillfjärten vill upp i morgonbitti=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0