Hej igen!=)

Haha ska vi göra ett nytt försök?!=)
 
Oj det var längesen man hängde här och mycket har hänt sen sist=)
Vincent skulle ha blivit storebror i februari men det slutade med ett utomkvedshavandeskap och en äggledare fattigare plus att jag fick diagnosen endometrios.. Åhh hur ska detta sluta kan man då tänka.. Jo det är så att Vincent ska bli storebror i Juni istället så helt kört var det minnsan inte;P
Allt jag hoppades på denna gång var att lillfisen i magen skulle ligga åt rätt håll så jag skulle slippa ks och köra en vaginalförlossning och det ser ju lovande ut. Bara det att moderkakan blockerar utgången istället;P Haha ja vad ska man säga! Jag har tydligen ganska problemfria graviditeter men när dem ska ut, ja då är det något som ställer till det=) Men men huvudsaken är ju att någon kommer ut iallafall..
 
Annars då..
 
Jo vintern har vart full av sjukdomar!! Fy fan säger jag bara.. Hur mycket kan ett litet barn vara sjukt?? Men det börjar väl bli bättre nu..
Jag har gått på graviditetspenning nu så jag slipper ju vabångesten.. Alltid något=)
Så nu när jag går hemma igen så tänkte jag försöka dra igång denna blogg igen.. Visst låter det bra?
 
Tänkte försöka kasta in lite nyare bilder på lillfjärt så ni kommer ihåg hur han ser ut;P
 
Först några gamla bilder från en nybliven 1 åring:
 
 
 
 
 
Och här som nybliven 2 åring: Herregud vad stor min lilla fjärt är<3
 
       
 
Det är kul att öppna paket=)
 
 
 
 
 
 
Min stiliga pojke vid jul<3
 
 
 
Nyaste bilderna på lillfjärt!
 
      
 
 
Nu ska jag ta hand om min son som vaknade av sin hosta!
 
Hej så länge!;P
Trackback
RSS 2.0