Duktiga jag...

Idag har jag vart sjukt duktig.. Jag har tvättat, tvättat, tvättat och tvättat=) Och vikt allt och lagt undan allt. Rensat min garderob och plockat bort Vincents för små kläder. Och plockat och städat här hemma. Dammsugit och diskat. Gosat med lillfisen emellanåt, matat och badat och sövt lillfisen. Och skrivit ny CV och tagit kort till de=)

Imorgon ska vi till tandläkaren med Vincent=) hehe spännande och se vad dem ska prata om.. Och efter det ska jag lämna in mitt CV..

Nej nu är jag helt slut och ska krypa ner i sängen..

Hej så länge

Bjuder på dem här så länge;P






Kommentarer
Postat av: Cattis Zackariasson

Va tjock du var!! men det är ju helt naturligt....man glömmer så fort bara...;). Vi borde ses snart....det var ett tag sen... Många kramar....

2011-08-23 @ 08:31:37
Postat av: Svar

Hahaha! Tack!=)Jag kommer knappt ihåg magen=( Men när jag ser på bilderna så saknar jag den.. Jag hade en ganska hög mage då han satt upp i magen, så den sjönk ju aldrig ner=)

2011-08-23 @ 08:49:33
Postat av: Zandra

Ååååå det är inte långt kvar nu tills en annan står i kläderna igen och väntar på att få komma ner till OP.

Längtar lite efter det.

Ropa till om det är något du ska sälja.

2011-08-23 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0