Bildbomb!!!

Oj oj oj! Nu blir det bilder!!! Haha hoppas ni blir nöjda iallafall=)

Fredagen den 8/7 så var jag och Markus och träffade min moster Eva och våran gammelmormor=)







På kvällen vart det grillning med grannen Jansson och Fredde. Efter maten kom dem på den bra idén att gå till gamla Uppsala badet.. Jag vet inte riktigt vad badet heter men men=) Jag hoppades på att lillfisen skulle somna för natten i vagnen men icke då! Det är ju inge skoj att sova..




Vi är på gång!=)



Vi fastnade lite på vägen=) Efter några öl så är det mesta väldigt roligt..





Haha ja så kan det gå=)



Pappa Robin tycker det är skoj att åka rutschkana



Som sagt så är det mesta roligt efter ett par öl;P



Äntligen började vi närma oss..



Fin solnedgång=)



Vi orkade inte gå hela vägen hem igen då det tog 1 1/2 timme och klockan var efter elva på kvällen så vi tog bussen=) Busschauförren var en rolig prick och han fick vara med på kort=) Jag var väldig trött och längtade hem till sängen. Lillfisen var fortfarande vaken och ville inte somna! Haha men det var en trevlig kväll och dag=)




Lördagen den 9/7 så var jag och Robin ut och åt och var sen på bio. Mamma och Magnus var här och hängde med lillfisen.=)Dem hängde lite på vår baksida och Ozzy och Elvis höll dem sällskap.





Lillfisen vaknade och busade lite;P





Fan nu finns det bildbevis på att Magnus har bytt blöja vilket innebär att jag måste diska nästa gång jag kommer dit.. Suck!=)



Bus och mys med Magnus.



Haha Stackar Ozzy=)



Nybadad gosse=)



Somnade gott på mormor=)



Sen på natten fick ju lillfisen hög feber..=( Mammas lilla <3 Men på Måndag kväll var han pigg igen=)
Då grillade vi och hade gårds och balkonghäng=)







Galna Ozzy=) Det ser ut som han försöker äta upp rutschkanan men han äter gräs;P



Emma bodde hos oss under förra veckan.



Emma står även för en del av underhållningen under kvällen. Här försöker vi fånga det på bild=)





Lördagen den 16/7 Var det dags att fira farbrorn Magnus som fyllt 30 år! Lillfisen fick lite majskrokar när vi kom fram. Han kan då charma dem flesta=)



Sabina vart sat i arbete..



Robin, Magnus och Stefan gick och badade.
Det såg väldigt kallt ut..



Födelsedagsbarnet!




Vincent minglar=)



Jag fryser.. Det var riktigt ruggigt när vi kom men sen kom solen och värmde=)



Äntligen blev det smörgåstårta=)



Vincent var populär.. Inte så konstigt när han är såå sööt<3=)





Sen vart det dags för 5-kamp=) Först ut var hästsko kastning..
Finns ingen bra bild på det tyvärr men här så samlades alla innan iallafall=)




Vincent hängde med i nya vagnen=)



Partyfolk..



Sen vart det dags för att kasta boll=)





Vilopause..



Sen var det dags att äta godissnören utan händerna=)
Haha det såg galet ut=)







Robin psykar Tobbe..=)



Markus och Markus tävlar mot varandra..



Sen var det dags för att placka makaroner med ätpinnar. Det var väldigt pilligt. Vissa klarade det inte alls=)




Sista grenen var att blåsa pingis boll=) Gud va yr man blev! Jag och mamma körde den längsta matchen och båda höll nästan på att tuppa av. Haha men vad galna folk såg ut=) Haha!







Vissa tog i för kung och fosterland:P



Jag och mamma=)





Sen vart det brännboll på stranden. När vi hade spelat klart gick jag upp mot husvagnen igen och fick då veta att mamsen brytit handleden=( Då tog festen slut för min del iallafall. Mamma och Magnus åkte iväg med ambulans och jag gick in och bäddade ifall dem skulle komma tillbaka. Sen bar jag in Vincent i husvagnen och sen vart jag kvar där och försökte sova.. Festen satte igång på allvar sen. Uscha! Huliganer! Jag gick och la mig strax innan tolv men somnade inte fören efter två nån gång. Vaknade ett antal gånger under natten också. Caroline var in vid tre och sa att mamma och Magnus var på väg tillbaka. Vaknade sen av att lillfisen ville kliva upp vid fyra. Mamma som inte kunde somna ville ta Vincent, så hon tog honom så jag fick sova. Vid nio vaknade jag sen igen och tog över Vincent så mamma skulle få lite sömn. Vi satt och kollade på alla bakfulla människor som mådde pytton dagen efter;P Haha rätt åt dem!!
Här är lillfisen som längtade hem;P



Stackars lilla mamsen<3




Så här sov Vincent i Söndags kväll=)



I tisdags var vi iväg och spelade minigolf. JAG VANN!!=)
Haha! Sen var vi iväg och badade lite. Lillfisen ligger och myser i skuggan.



Igår var mamma och Magnus här och hälsade på. Markus kom oväntat hit också.=) Jag lagade korvgryta åt en hel armé kändes det som;p Jag försökte även sätta upp mammas hår. Haha hon har haft det svårt med att sätta upp håret med bara vänster hand;P



Idag på förmiddagen har vi bara vart hemma. Jag började vid halv elva med att plocka ut bilderna till detta inlägg och nu äntligen är alla bilder inne=) Klockan är 21.53=) Det har vart en del pauser så klart. Vincent kräver sin lilla uppmärksamhet och så var vi iväg till Ikea en sväng. Det vart två förvaringslådor till Vince, babyvakt och matstol till lillfisen=) Vid åtta var Vincent så trött men ville inte somna. Envis! Undrar vem han brås på;P Vi la ner honom i vagnen och gick ut en sväng. Katterna kom också ut och så gick vi hela familjen en liten promenad. Katterna följde med hela vägen=) Vincent somnade så gott..=) Och nu är jag helt slut och ska nog krypa ner i sängen snart. Jag ska försöka att uppdatera oftare så jag slipper så här många bilder på samma gång=)

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka fina bilder. :D



Ja du får uppdatera oftare ;)

2011-07-21 @ 22:46:18
URL: http://carrowski.bloggerska.se/
Postat av: Sara

Söta Vincent! Men stackars mormor, hoppas det läker snabbt och smärtfritt! Kram på er!

2011-07-22 @ 00:05:45
URL: http://www.argafallan.blogspot.com
Postat av: Svar

Carro: Jag ska försöka.. Men ibland orkar man bara inte



Sara: Ja det hoppas jag också. Tyvärr verkar det vara brutet på ett ställe som kommer ta tid att läka=/ Och kan leda till ont i framtiden.. Men hoppas på det bästa=)Kram

2011-07-22 @ 22:20:49
Postat av: Emelie

Hahaha jag läste biLbomb först..tänkte wtf?!

Men sjukt mkt fina bilder!! =)

2011-07-23 @ 02:03:20
URL: http://mliobebis.blogg.se/
Postat av: mamma

du förgyller min dag varjr gång du uppdstersr bloggen <3 pyzz

2011-07-23 @ 08:37:04
Postat av: Svar

Emelie: Haha nej tack inga bilbomder.=) Tack så mycket=)



Mamma: Haha va bra.<3

2011-07-23 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0