Ny blixt..

Robin har idag köpt en ny blixt så det har blivit en del fotande idag..Och det innebär ju nya bilder till bloggen=)

För någon dag sen så prövade jag en av overallerna vi har hemma i stl 80. Den var inte såå stor som jag trodde den skulle vara.



Annars idag har vi bara haft en inne, mys och soff dag=)



Riktiga soffpotatisar<3



sötnosen!





Vill inte pussas med mamma!



Passa på att gosa med den stora katten när han är inne.. Och Vincent ska vara med på ett hörn=)



Sen var det dags att laga mat och alla ska vara med i köket;P



Favoriten..



Pjamas mys<3



Mammas fötter är roliga=)





Vincent ville ha den sista slurken välling;P



Sista bilden för idag=)



Ikväll fick vi lov att sänka spjälsängen då lillfisen drog sig upp och stod på knä och jag tvivlar inte på att han skulle kunna ställa sig på fötterna och hänga sig över kanten. Så nu ligger han längst ner=) Det går ju knappt att ha honom i våran säng heller då han kryper runt och klättrar på kuddar eller över oss om det krävs=)

Och lillfisen somnade sent idag och jag hoppas att han sover längre i natt nu! Men men vi får väl se..
Nu är jag helt slut och ska glo lite på tv innan det är dags för sängen..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, fasters älskade sötnos! Jag längtar efter er! <3

2011-09-05 @ 18:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0