Halloj!

Jag har ingen kamera hemma just nu så tyvärr blir det inga bilder än..=( Men Göteborgs resan var mycket trevlig och rolig=) Vincent flörta med alla brudar han såg;P I lördags så skjutsade vi lillafisen till Sala så vi vart barnlediga..=) Det vart en hel del öl.. hua vilken huvudvärk! Men den var sjävförvållad så jag fick skylla mig själv!=) Söndagen var väldigt seg och loj. Sen på kvällen var vi iväg en sväng och hälsa på en kompis till Robin. Sen vart det en film som var så dålig att vi inte kollade klart på. Somnade fort iallfall=) Sen idag har vi haft en lugn förmiddag med massa mys i sängen. Nu är Robin iväg och dricker öl med en gammal barndomskompis. Och jag och Sabina sitter och segar i soffan. Vincent sover gott<3.

Just ja min lilla prins har fått sin första tand=)=) Hihihi!!! Såå stor han börjar bli. Nu tycker jag minsann att han kan börja sitta själv och och krypa lite också..

Nej nu ska jag sega lite till i soffan;P





Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0