Ja jag vet..

Jag har vart sjukt dålig på att uppdatera.. Men vet ni vad!? Det har ju vart semester!!
Fullt upp för det mesta och stupar i säng på kvällarna. Men på måndag är det åter till vardagen igen och då hoppas även jag på att det blir bättre uppdaterat. För det är kul att blogga och jag hoppas ni tycker det är roligt att läsa.

Det finns en del bilder att lägga upp. Men det är för många för att jag ska orka börja med det nu när klockan är elva. Men hoppas ni håller ut till en annan dag och inte slutar läsa min blogg..

Men jag kan uppdatera er lite skriftligt istället just nu=)

Helgen som var så åkte vi iväg på kryssning=) Det var skoj! Att få vara Josefin och Robin istället för mamma och pappa var skönt. Självklart saknade vi våran lillfis men han hade det såå bra med mormor och Magnus. Under veckan har vi hälsat på olika delar av familjen.
Igår var vi ut till Siggefora och hälsade på mamma och Magnus. Vi sov kvar till idag. Mysigt!
Jag och mamma var ut själva med båten och fiskade lite=) Haha jag fick mest fisk=) Hehe! Och jag kan ju också meddela att det är mormor som gäller när hon är i närheten.. Haha jag får ingen uppmärksamhet alls av lillfisen om hon är i närheten=) Men det är ju skönt att han är så trygg!

Idag kom vi hem sent och har bara tagit det lugnt. Skulle ha duschat men det blev inget. Fastnade i soffan i stället=/ Men lillfisen fick bada iallafall=) Haha herregud vilken liten huligan vi har! Vatten i hela badrummet. Till och med ut i hallen:P Om han fick välja skulle han nog sitta kvar än och skvätta;P

Och just ja. Lillfisens andra tand har nu spruckit igenom=) Min stora gosse<3 Men sitta helt själv vill han inte riktigt göra än. Han kan sitta själv en liten kort stund men så tippar han.. Men han tycker inte om att sitta. Att försöka sätta honom kan vara ett projekt i sig då han stretar emot. Han ska helst stå eller ligga på mage.
Krypa har han börjat med lite mer nu=) I siggefora så tog han några riktiga kryptag min lilla fis<3

Samtidigt som man tycker det är såå roligt att allt detta händer så vill man bara att tiden ska stanna upp.. Det går såå SJUKT fort!!

Imorgon är det en fullspäckad dag igen! Först American car show sen vidare till Järlåsa och fira moster Eva och sen vidare till Österbybruk och gå eldfest.=) Kommer slockna utan större bekymmer imorgon tror jag..

Men vi får se hur det blir med allt då Robin nu stack iväg och panik köpte nässpray. Toktäppt!

Nej nu ska jag göra mig i ordning för sängen..

Eftersom jag inte har någon ny badbild så får ni en gammal;P




Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ååh gumman det var så mysigt när du och jag var ut och fiskade, du var värd att vinna fisketävlingen;) Det var sjönt att få vara mor och dotter, bara vara vi en stund.. Tack för det raring <3<3<3

2011-08-14 @ 10:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0