Lite bilder från dem senaste dagarna=)


Hejhej!

Helg igen! Gud vad veckorna bara springer iväg.=(
Jag trodde öppna fsk öppnade får dem små denna vecka men så var det inte.. Vi får fint vänta tills på onsdag! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller hur!=)

Denna första vecka efter semestern har varit helt ok. Det är lite skönt att försöka få in lite rutiner igen. Nu har jag och Vincent börjat med ordentlig frukost. Jag ska nöta nu med gröt varje morgon och försöka byta ut till bara gröt och sen går vi vidare till ett annat mål osv..=)

Vi har vart och hälsat på på gamla jobb och så var vi hem till Elin och lilla söta Melwin.. Gud va han pratade=) Hehe sööt! Igår drog jag och Vincent ut till mormor och Magnus ute i Siggefora då Robin skulle jobba extra. Vi ville inte sitta hemma själva en fredags kväll. Det var mysigt med gud vad det regnade.. Hela tiden!! Hösten är på ingång tror jag bestämt!=(

Nej nu ska ni få lite bilder=)

Här är Vincent med mormor och Magnus i Siggefora när vi var iväg på kryssning.






Jag, Robin och Vincent var kvar en natt i Siggefora. Mamma och jag var ut och fiskade medans lillfisen hängde med pappsen och Magnus=)

Här är mamma och jag på väg ut=) Jag fick flest fiskar och vart nerbajsad av några också då dem tyckte jag tröck lite för hårt på magen när jag skulle ta bort dem från kroken.. Haha bajs på hela mig och på båten;P



Lillfisen busar<3



Lillfisen busade för fullt på kvällen=) Ville inte sova!





Lillfisen älskar verkligen sin gåstol så vi tog ut den så han hade mer utrymme att röja på=)






Sen var det någon som började tröttna och ville upp..



Men lite sugen på att fortsätta ändå..



Och det fick jag men det var ju inte alls kul längre=)



Måste ju bara säga att vi har den mest undrbaraste och sötaste sonen i hela världen<3 =)





Myser i mammas täcke..



Inte många lugna stunder nu längre=) Jag skulle bara hämta hudcremen efter badet och då var det någon som var på rymmen när jag kom tillbaka;p



Huliganen i full action..=)



Idag fick jag äntligen upp bokstäverna som jag köpte för längesen..Tanken från början var att dem skulle sitta på vägen men nu hamnade dem på sängen och det vart skitbra tycker jag=) Nu vill jag hitta en snygg sänglampa att sätta upp vid hans säng.



Nu var det slut på bilder för denna gång..

Jag funderar på att göra som jag gjorde i början av bloggen.. Ta bilder under hela dagen och lägga upp här så får ni se en vanlig dag i familjen Lindborg Alvinder.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe gåstolen är grym!! Casper åkte runt i den när han var 6 mån o det var runt jul, då låg det ju clementiner o äpplen fint upplagda i fat på julafton - så upptäckte vi att alla var borta helt plötsligt... Då hade han vart o norpat varje liten grej o lagt dem runt sig i själva stolen!! Hittade även några julgranskulor hahaha HOPPLÖS UNGE! :p

2011-08-20 @ 23:30:25
URL: http://mliobebis.blogg.se/
Postat av: Svar

Haha ja det går knappt att gå iväg nån minut när han sitter i den där.. =) Dem är härliga dem små liven=)

2011-08-21 @ 21:21:47
Postat av: Sara

Vilken väg tänkte du sätta bokstäverna på? Helt säker på att sängen var ett bättre val :p Kul att se de små goskillarna utvecklas, här är det oxå full rulle, S kryper runt i hela huset och stökar till! Kram!

2011-08-22 @ 21:53:19
URL: http://www.argafallan.blogspot.com
Postat av: Sara

Vilken väg tänkte du sätta bokstäverna på? Helt säker på att sängen var ett bättre val :p Kul att se de små goskillarna utvecklas, här är det oxå full rulle, S kryper runt i hela huset och stökar till! Kram!

2011-08-22 @ 21:54:08
URL: http://www.argafallan.blogspot.com
Postat av: Sara

Hoppsan?!! :)

2011-08-22 @ 21:55:16
URL: http://www.argafallan.blogspot.com
Postat av: svar:

Haha många kommentarer där Sara;P Jo först hade jag tänkt på väggen vid huvudändan av sängen men jag tror sängen var det bästa=) haha härligt så du har fullt upp nu då..?=) Som om du inte hade det innan;P Än så länge är han inte såå duktig på att krypa så det går inte så fort än men det säger väl poff så springer han fram..

2011-08-22 @ 22:02:19
Postat av: Markus

det va då på tiden du, med en uppdatering :D

2011-08-23 @ 07:05:52
URL: http://diggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0