Ingen lust..

Ingen lust att blogga om kvällarna längre men hoppas det kommer tillbaka snart.

Vincent är snorig och hostig igen!! Tröttsamt..

I helgen så var jag iväg till min moster och julpysslade.. Det var skoj och några julkort blev det=) Om jag orkar ska jag ta kort på dem imorgon så får ni se hur fina dem vart.

Idag var jag på intervjuv angående en barnskötartjänst. Tror det gick bra, men det visade sig vara en gruppintervjuv som jag helt hade missat. Jag vet inte om hon sa det i telefonen när hon ringde mig eller inte. Vi bor ju i en bunker så mottagningen är ju så där. Skit samma nu är det gjort i allafall och nu är det bara att hoppas.
Vi har även fått veta att vi inte får någon förskoleplats till Vincent i februari=/=/ Kommunen är skyldiga till att fixa plats om man har anmält minst fyra månader innan man vill ha plats men det är såå fullt överallt att dem inte ens kan fixa någon annanstans!! Vi vet inte riktigt hur vi ska lösa detta. Ska ringa imorgon och höra vad det finns för andra alternativ annars så får se hur vi ska lösa detta=/

Nej nu ska jag fortsätta slappa i soffan innan sängdags..

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Håller tummarna för jobbet och att ni kryar på er.

2011-12-13 @ 08:54:49
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Svar

Tack=)

2011-12-13 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0