Snurrar..

Gud vad det har snurrat i mitt huvud i dag. Idag pratade jag med någon kommunsnubbe och enligt honom så är det typ bara att vänta till i augusti innan vi får plats!!! Fy fan vad vi inte hade räknat med detta!! Vi har inte dagar så det räcker till i augusti hur fan gör vi då om jag får jobbet?? Jag har försökt komma på alla möjliga lösningar men det är svårt! Om jag får jobbet så strular det mesta till sig men vad ska jag göra? Jag kan ju för fan inte tacka nej till en fast tjänst! Om jag inte får jobbet så tänkte jag börja plugga på distans..

Imorgon får jag besked om jobbet. Beroende på vad för svar jag får så ska jag försöka med en annan grej. Vet inte alls om det går överhuvudtaget men vi får se. Just nu törs jag inte tro på något överhuvudtaget!!!
Kom med tips och idéer!!

När jag för en gångs skull är såå nära få jobb så strular något annat stort till det istället. Kanske ska fråga om min son får börja på fsk om jag får jobb där??=) Haha fast det är privat så går ju tyvärr fsk kön via kommunen=/

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dagmamma då? finns det inga möjligheter till det där ni bor? Tänkte, så länge bara liksom..

2011-12-15 @ 02:36:52
URL: http://mliobebis.blogg.se/
Postat av: Svar

Det går i samma kö som fskplatserna här i denna kommun..

2011-12-15 @ 10:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0