Fredag..

Tjollahopp!

Idag vaknade lillfisen vid halv sju och var piggelin. Runt nio snåret ville han fortfarande inte somna om så pappsen fick kliva upp och jag somnade snabbt om=) Vaknade till vid tio tror jag och lillfisen var lite putt. Jag sa till Robin att han nog var hungrig så jag underhöll Vince medans pappsen fixade krubb;P Sen somnade jag om igen=) Halv tolv tyckte Robin att jag skulle kliva upp.. Och det var väl kanske dags=) Sen packade vi ihop oss och drog ut en sväng. Vincent fick en spegel bak i bilen så Robin kan spana på honom när vi åker ner till Göteborg. Sen var vi till affären och köpte lite fika och la oss i skuggan på baksidan. Det var väldigt skönt i denna värme som har vart idag. Sen drog vi iväg igen till babyproffsen och skulle fixa mobilen som hänger över sängen. Trodde vi skulle få en ny men icke då.. Vi ska minsann få vänta 2-3 veckor på att få en ny speldosa=/ Jaja ska väl inte klaga då dem gjorde ett undantag då vi inte hade kvar kvittot. Men bättre bemötande kunde man ju ha fått... Vi gillar annars personalen där. Men hon som vi pratade med tror vi var butikschefen och då har man tydligen en pinne uppkörd i röva! Jaja vi får en ny speldosa iallafall och det är ju huvudsaken=)
Robin drog i väg till Fredde och blir kvar över natten. Caroline kom med småsyskon och sin karl Tobbe och en stressad hund. Vincent tyckte hunden var väldigt rolig. Gud vad han skrattade=) Men hunden vart ännu mer stressad och började skälla när Vincent skrattade=) Haha Vincent fick många härliga hundpussar så när dem gick vart det ett snabb bad för lillherrn=) Sen på med pjamas och efter lite mat så slocknade han snabbt=) Nu sitter jag själv här i soffan och njuter av egen tid! Synd bara att jag glömde köpa nå gott på affären..=( Nej nu ska jag återgå till CSI. Det finns tydligen avsnitt jag inte har sett;P

Hej så länge!

Haha en gång i tiden var stl 50 för stort=) Mammas sööta lilla <3



Kommentarer
Postat av: Sara

:D gu vad liten han var, hahaha, de växer de små liven!!

2011-07-23 @ 00:25:01
URL: http://www.argafallan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0