Mammas lillfis<3

Lillfisen somnade i vagnen vid nio igår kväll.. Han fick ligga kvar där när vi gick och la oss. Jag ville inte riskerar att han vaknade för då hade han säkert vart uppe halva natten. Han sov ända till kvart i sex imorse och då vaknade han och var ledsen=( När jag tog upp honom var han stekhet! Stackarn.. Vi tog tempen och den var på 39,9 grader=( Jag önskar att jag kunde ta över hans feber. Han är helt slut och matt. Ibland orkar han leka lite men inte särskilt länge. Nu har han fått lite mat och så sover han igen. Hoppas han sover ett tag nu. Han behöver sova! Äter gör han iallafall och det är skönt. Det hade vart mycket jobbigare om han inte skulle vilja ha något.

Nej nu ska jag passa på att vila..

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0