Fyy på mig!!!

Fy va jag har varit dålig på att uppdatera på senaste!!
Men efter att ha varit inomhus i nästan en vecka så har man inte så mycket att skriva om.. Men som jag alltid säger så ska jag försöka bli bättre=)
I fredags så var Robin och Jansson iväg och köpte en hoppgunga till lillfisen=)




I lördags så åkte vi ut till mamma och Magnus i Siggefora. De första de gör när vi kommer ut är att börja regna och åska..! Men efter ett litet tag så vart de stor sol och varmt och skönt igen..=)

Lillfisen ligger i skuggan och softar..



Sen var det dags för första doppet för i år för lilla mig..
Sabina och Robin var snabba i till skillnad från mig=) Ni får ursäkta min bleka halvfeta kropp men ja lär ju visa den för att få lite färg på den;P


Sabina och Robin tycker det går lite väl långsamt så dem vill hjälpa mig!!



Lillfisen hängde med mormor vid strandkanten..





Vi kunde inte hålla oss borta från vårat lilla hjärtegryn;P



Min älskade familj<3 <3





Robin skulle hem och kolla på F1 så jag och Sabina betämde oss för vara kvar över natten i Siggefora. Men först skulle Robin hem och vi var tvungna att hämta grejer.. Vincent fick stanna med mormor medans vi åkte.

Vincent pratar med mig i telefonen=)



Mormormys...



Mammamys..





Bus på golvet..



Min fina, underbara, goa son



Så här låg lillherrn en kväll när jag gick och la mig..




Nej nu ska jag lägga mig så jag är pigg imorgon=) Vet inte riktigt vad som händer imorgon på dan.. Vi får se=)

Nej nu ropar sängen efter mig=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0