Nya kontakter...

Idag var jag och Vincent iväg och träffade lite nya föräldrar och barn=) Det var mycket trevligt och jag hoppas det blir flera gånger. Imorgon är det sommarfest på öppnafsk.. Jag tror att det kommer vara mycket folk imorgon=) Faster Sabina ska följa med också=) Jag ska ta med mig kameran så det blir en massa nya bilder..

Min lilla kille börjar bli såå stor!! Han har nu lärt sig rulla över på mage. Han gör det hela tiden nu! Man kollar bort en sekund och när man kollar igen är han någon helt annanstans på mage:P Till och med i sömnen snurrar han runt.. En morgon när jag kom upp då låg han med huvudet ner mot fotändan och på mage=) Haha! Såg helt galet ut! Plus att Ozzy låg nere i fotändan och undrade vad fan det var som hände;P Såå söt! Tidigare har det också blivit gnäll efter bara en kort stund på mage men idag märkte jag att det gick bra en längre stund. Jag tror att jag låg lite mer än 10 minuter på mage innan han började protestera=) Och knäna drar han upp under sig också så det dröjer nog inte länge innan man får springa runt i hela lägenheten efter honom=) Haha! Busungen!
Nej usch jag är helt slut och ska nog krypa ner i sängen så jag orkar upp i tid imorgon och så vi är pigga och glada på sommaravslutningen=)
Men lite bilder ska ni få innan=)

Vincent pratar med mormor i telefon..



Vincent är såå söt i sin Stinky dress<3



Träna i gymmet;P



Måste ju vila lite också=)<3



Sen tog vi en promenad förbi 4H gården och Gränby centrum. Vincent fick sitta upp i vagnen=)



Vi hittade snygga solglasögon;P  Vem är snyggast??



Jag trodde lillfisen sov och skulle bara kolla till honom men då hittade jag honom så här;P



Min älskade lilla buse<3 Nej nu ska jag nog lägga mig.. Men först ska jag bara plocka undan här och fixa maten inför natten m.m. Haha ja vi får se när jag egentligen kommer i säng=)

Hej så länge!




Kommentarer
Postat av: mamma

Ahww lillhjärtat börjar bli såå stor, snart dax att sänka sängen?

2011-06-21 @ 22:36:06
Postat av: Sara

Kul att han också rullar runt, de håller sig ju mer nöjda då när de kan andra position själva! Ett tag! Sen vill de ha nya vinklar igen, hahaha, de är för söta!! Kram på er!!

2011-06-22 @ 16:13:32
URL: http://www.argafallan.blogspot.com
Postat av: Svar

Sara: Ja de är jätteroligt i ungefär max 10 minuter=) haha men nu börjar de hända saker hela tiden! Dem blir såå stora=) Det som jag tycker är jobbigt är att han vänder sig även i sömnen så ibland när jag vaknar sover han på mage.. Ingen fara egentligen bara en annan som är lite nojig=)

2011-06-22 @ 19:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0