Sommarfest!

Igår var jag, Vincent och faster Sabina iväg på sommarfest på öppnafsk. Jag klädde upp Vincent så fint med Skjorta och allt men de var ju onödigt då han var tvungen att ha jacka på sig. Vi var ute hela tiden och även om det var fint väder så var det lite blåsigt.. Men han hade på sig sin fina gubbkeps=) Haha han ser ut som en riktig liten farbror ibland=) Min lilla sötnöt! Man blir även väldigt trött av att vara på fest så han sov i nästan tre timmar efter vi hade vart där.. Jag trodde aldrig han skulle vakna! Men jag tror han var helt slut efter att ha busat med söta Tilde och Söta Melwin=)

Sen när lillfisen till slut vaknade så har vi busat för fullt här hemma=) Busat, torka spyor, busat och torkat spyor! Ungefär så har det sett ut;P Min lilla kräkunge!

När pappa Robin vaknade så vandrade vi till affären och shoppade tacos till middag..Sjukt gott!  Så gott att jag fick ont i magen men det var de värt!=)

Här har ni min lilla farbror<3





Faster Bina ville inte vara med på kort.



Många barnvagnar var det..=)



Jag kan ju inte påstå att vi är världens normalaste familj men vi älskar varandra iallafall;P



Att vi två:



Har lyckats med att få detta underverk<3



Idag var vi iväg i regnet och åt lunch på stan.. Herregud vad det regnade!! Vagnen behöver iallafall inte tvättas på ett tag;P

Nu håller jag på packar lite inför imorgon.. Blir lite stressigt på förmiddagen men det blir nog bra=) Stackars Robin kommer knappt få sova något..=/ Jag ska väcka honom vid elva.. Hur ska det gå??=)

Nej nu ska jag fortsätta med packandet så jag kan gå och lägga mig nån gång=)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0