God morgon!

Solen skiner idag och jag funderar starkt på att klä på Vince och ta en promenad. Eftersom sambon använder mig som klocka idag måste vi vara hemma igen klockan tolv då han vill upp. Han ska nog iväg och dricka öl ikväll så jag och Vince får ha fredagsmys själva=) Tänkte även hinna med att packa lite lådor idag då det bara är en vecka kvar tills vi får tillgång till nya lägenheten.. Åhh vad jag längtar!
Det ska bli så skönt med ett sovrum så Robin får sova ifred på dagarna och jag slipper hans snarkningar=)

Imorgon åker vi till min mamma och blir kvar till på söndagen. Det blir första gången Vincent sover borta så det kan ju bli intressant=)Mamma vill så gärna att vi kommer att hon till och med lånar ut sin egna säng. Haha!! Då saknar hon Vincent väldigt mycket! Och kanske lite oss också =) Och då hoppas jag att min bror hjälper mig med hur allt med bloggen funkar.. Skulle vara roligt med en egen design och lite bilder, men vi får se vad det blir=)

Haha det tog tid att skriva detta inlägg då jag samtidigt fick underhålla min lilla sötnos. Han åt lite också och efter det så somnade han så gott. Jag får väl äta lite frukost först och ta den där promenaden efter det=)

Uppdaterar senare igen!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra jobbat Josefin! Jag och Sixten ska hålla koll på dig och kompisen Vince ordentligt nu så håll er i skinnet :D kram!

2011-03-11 @ 10:52:54
URL: http://www.argafallan.blogspot.com
Postat av: Louise

Hej!!

Kul att du har startat en blogg!! ;) Lyckades ju bra med namnet!! =)

Vi kan väl se utifall vi kan och hinner ses en sväng när ni åker till din mamma!! =)

Kan säga att min mamma är likadan, hon vill att vi ska ses ofta, kul med barnbarn tror jag?! =)

Ha det gott ikväll!

KRAM!

2011-03-11 @ 19:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0