Mamma...

Nu är vi hemma hos min mamma..Vi har ätit lite och nu har jag intagit deras badkar=) Jag har inte badat på jag vet inte hur länge och skönt är det=)

Men jag hör en liten Vince pipa där ute så det blir väl att kliva upp snart.. Han är väl hungrig eller så har mormor gosat för mycket så mamma måste komma och rädda honom<3 haha!! I natt blir vi kvar, det är första natten borta sen Vince kom till denna värld så vi får väl se hur det går.. Men jag tror det kommer gå såå bra så.=)

Nej nu rinner svetten i ansiktet så det börjar väl bli dags att skrubba sig och kliva upp=)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad skönt! Ja, jag tror du får rädda lilla vincent ;) hehe!



Var det skönt med ett bad.

Om du ska svara tillbaka så får du jobbigt nog gå in på min blogg och skriva där eller så får du meddela på facebook :)

2011-03-13 @ 01:00:56
URL: http://carrowski.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0