Vägning och mätning!

Idag var vi som sagt på bvc.. Buspojken väger nu mer 5680 gram och är 61 cm lång..<3 Hehe han har ju snart växt om pappa sin=) Han har nu gått upp 435 gram på en vecka=)
Annars har vi hängt med faster Sabina.. Vi har vart en sväng till ikea och till gränby centrum.
På tal om något helt annat så verkar lilla Vincents mage ha satts igång nu när han äter ersättning..=) Imorse så sket han igenom pjamasen och sen bajsa han lite till på ikea och sen tänkte ju dumma mamma att han inte skiter mer på en stund så vi lämnade skötväskan i bilen medans vi var in och handlade.. Men då sket han igen, och de var inte lite heller och stank gjorde han också=) Farmor var och sa hej en snabbis på gränby men hon lämnade tillbaka Vincent snabbt.. Undrar varför;P Haha! Vi löste det genom att köpa blöjor och tvättlappar.. Det kan man ju inte ha för mycket av;P Och så var det problemet löst..

Nej nu kommer det lite bilder från igår..

Vincent hänger hos födelsebarnet morbror Markus




Stör mig inte!



Vi tittar på=)

Faster Sabina hängde med

Jag tror hon saknade sin nya vän..=)



Moster Caroline var även där<3



Lillkillen vart trött och sov en liten stund..



Och då passade Sabina och Robin på att jävlas med mig.....



Synd om mig!!



Sjukt nöjda var dem efter...




Sen vaknade lillfisen och kom upp och busade lite till=)



Lufta rumpan lite=)




Sen vart vi väldigt hungriga..Mysigt med pappa<3




När vi kom hem var det bara att kasta på sig fotbollskläder och dra vidare.. Jag stog i mål och det gick ju så där.
7-0 blev det men jag kanske kan skylla på den här som jag åt tre portioner av;P



Den var ruskigt god=)


Åhh jag är helt mör i kroppen idag.. Det var längesen jag hade sån här träningsvärk.. Men det är bara på´t igen på torsdag då det är dags för match igen=) Haha jag ska försöka göra lite bättre ifrån mig då=)

Hmm nyss kom Ozzy och skulle gosa.. Visst, jättemysigt om man bortser dem superleriga tassarna han hoppade upp med i sängen och sen vidare upp på mig.. Jaja vad ska man göra.. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske går till Sabina och hälsar på.. Vi får se!

Nej nu ska jag försöka sova lite..

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0